Alicia 5 månader!



Var tar tiden vägen egentligen? Hmm. Min lilla lilla bebis.

Sovmorgon blev det! Behöver knappast säga hur otroligt skönt det var. Annars har vi varit inomhus hela dagen. Jag mår fortfarande inte helt hundra och har lite feber kvar. Fixat med några saker; Avbeställt onödiga tjänster till mobilen, sett över tv-kanalerna, sänkt hastigheten på bredbandet. Satt in alla papper på sin rätta plats. (Det tog ett tag...) Skaffat fram alla uppgifter som behövs inför bostadsidragsökandet. Ett samtal kvar till försäkringskassan bara. Jag måste få ordning på ekonomin. Nu har jag precis avslutat sorteringen av bilder. Dags att skicka in en drös för framkallning. Sängen nästa!


Kommentarer
Postat av: syrran

Bra jobbat! Vi städade också ekonomin i går :-) Tankeöverföring?

2009-11-12 @ 17:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0