Paddor...

Gav mig hastigt och lustigt ut i regnet igår kväll. Mot B-hallen och inhandling av tranbärsjuice... Det känns som om det stod "urinvägsinfektion" i pannan på nig när jag står där vid kassan och ska betala. Svängde förbi Jennies snälla mamma och fick en sådan där sticka att testa sig med. Har gjort det nu och det visade inget. Kanske hann bota mig själv eller nåt...

Men ang. paddor/grodor. Det kryllade av dom, både här hemma runt husen och på vägen, nästan hela vägen till Finspång. Först blev det nej, oj och girade för en padda. (Camilla du vet ju hur jag är...) Sedan var det bara att blunda och köra, vet inte hur många som jag körde över. Jag tycker inte att dom är obehagliga annars, men när det kryllar av dom så blir det bara för många... Dom hoppade liksom inte fram utan mer kröp... Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0