På äventyr i Norrköping

Först var vi på ett besök på loppmarknaden vid Himmelstalund. Ojoj vad saker, vilken röra... Har faktiskt aldrig varit där förut. Det var också en upplevelse. Bara åkt förbi och sett alla människor. Handlade inget. Efter det strosade vi runt lite vid Färjargården, massor med människor. Mest blommor vid alla stånd. Ett besök på Halvars hann vi också med. *mums* Jag tog en kula med hallon/lakrits, vilken jag varmt kan rekomendera.


Jag har blivit lurad i dag också... Såg en krona på backen. Tittade på den, tänkte att jag inte orkade böja mig ner och plocka upp den. Gick ett steg till, vände mig om. Den låg kvar. Smidiga jag böjer mig ner och ska plocka upp den... Den sitter fast!! Någon har limmat fast den. Någon hade säkert jättekul. Så dum man kan känna sig... Bjuder på den. När jag ändå gjort bort mig tillräckligt så tog jag fram kameran och fotade den också. Spelar roll, hade ju redan skämt ut mig iaf. =) Nu vet alla hur fattig och lättlurad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0