Genomförkyld...

Lämnade in bilen tidigt i morse på Söderbergs. Tjejen som tog emot mig frågade snällt om jag ville ha en lånecykel!? Sedan tittade hon på mig med ett leende och sa att det kanske inte var aktuellt... =) Men iaf, hon såg till att dom tog min bil först så kunde jag sitta och vänta så länge. Så noga har jag nog aldrig läst Norrköpings Tidningar. Visste ni att en kanalbåt har gått på grund utanför Oxelösund och att "Greta" 91 år missade halva 1:a maj talet?! Kom ut till bilen och ser den hemska svart/oranga skylten om att airbagen är ur funktion. Måste den sitta där nu?

Spenderade förmiddagen inne i centrum, köpte mig en macka på Lindhals. Gick och kollade efter ett randigt linne på Gina Tricot efter det. Blir galen!! Har nog aldrig gillat just den butiken... Var tvungen att räkna hur många rosa/vit randiga linnen som hängde där på stället. 26 st kom jag fram till. 18 av dom var i strl. XS och S. Vet ni hur många procent det är? Ca 69 %. Resterande var i strl. M. Visst jag begär inte att jag ska kunna ha kläderna med min tjocka mage, MEN ändå irriterande.

Åkte ut till MAXI huset, gratis toaletter. Vilket det borde vara för alla gravida. Ngn som håller med? Sedan vidare till Babyproffsen. Har hämtat vagn + bilbarnstol nu. Allt gick in i bilen oxå, vilket måste betyda att jag köpt en alldeles lagom stor bil.

Stannade sedan till på jobbet på vägen hem. Goa ungar vad jag saknar dom! Plockade ihop mina saker, blev visst 3 IKEA påsar... Oops. Tur att inte alla har släpat dit lika mycket som jag.

Nu; Hemma och totalt slut, orken är helt borta. Näsan rinner, ögat rinner och jag kan inte andas känns det som. Stackars mig liksom... Soffan nästa.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gravida borde absolut få tillgång till fria toalettbesök på offentliga platser ;) Oj vilket problem det var! Minns när jag var på bio, fick absolut INTE dricka under filmen, hihi.

Hoppas du kryar på dig, jobbigt att vara förkyld! Kram!

2009-05-06 @ 08:48:13
URL: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0