Frågor

1. Hur gammal är du om fem år?
30
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Det kommer bli Jennie =)
3. Hur lång är du?
175
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Da Vinci Koden
5. Vem ringde du senast?
Jennie
6. Vem ringde dig senast?
Camilla
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag skickar nog mer sms än ringer
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta
9. När såg du senast din mamma?
I söndags hemma på altanen
10. Vilken ögonfärg har du?
Grå-blå
11. När vaknade du i dag?
Första gången 03.30 i soffan...
12. Vilken är din favoritjulsång?
Last christmas -Wham
13. Vilken är din favoritplats?
Bara jag är vid havet så är jag nöjd
14. Vilken plats föredrar du minst?
Vinden/källaren alldeles själv i mörker
15. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Man vet ingenting om framtiden, så det blir spännande att se
16. Vad skrämde dig om natten som barn?
Råttorna (mössen) i väggarna
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Hemligt
18. Hur stor är din säng?
Alldeles lagom till mig
19. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär
20. Sover du med eller utan kläder på dig?
Det beror på
21. Hur många kuddar har du i sängen?
Två
22. Vilka länder har du besökt?
Norge, Finland, Belgien, Tyskland, Danmark, Turkiet, Grekland, England och Thailand
23. Vilka ställen har du bott på?
Lotorp, Finspång och en sommar i Sigtuna =)
25. Är du social?
Nja...
26. Vilken är din favoritglass?
Daimglass
27. Vilken är din favoritefterrätt?
Kommer inte på ngn jag inte gillar...
28. Tycker du om kinamat?
Jupp
29. Tycker du om kaffe?
Nepp, koffein kan man få i sig på annat sätt =)
30. Vad dricker du till frukost?
Vatten, mjölk eller apelsinjuice
31. Sover du på någon särskild sida?
För tillfället finns det ingen sida att sova på
32. Kan du spela poker?
Ja, jag kan. MEN sen hur det går för mig är en helt annan sak
33. Tycker du om att mysa/kela?
Finns inget bättre än kramar
34. Är du en beroende människa?
Jag var nog det men nu vet jag inte...
35. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Vet en liten kille som fyller samma dag som mig
36. Vill du ha barn?
Ja, jag vill ha barn! Meningen med livet liksom.
37. Kan du några andra språk än svenska?
Måste nog svara nej, den skolengelska och tyska jag lärt mig kan inte klassas som att jag "kan"
38. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, från Mässhallen i Nrkp.
39. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, men bara jag får bada så spelar det ingen roll
40. Vad spenderar du helst pengar på?
Shopping... kläder och saker till hemmet
41. Äger du dyrbara smycken?
Nepp...
42. Vilka är dina favoritprogram på tv?
Robinson, Wipe-out, House, dokumentärer, underhållningsprogram
43. Kan du rulla med tungan?
Japp
44. Vem är den roligaste människan du känner?
Man kan ju va rolig på många olika sätt, men Martin brukar säga rätt knasiga saker så att man skrattar
45. Sover du med gosedjur?
Japp
46. Vad har du för ringsignal?
Andreas Johnson - A little bit of love
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Japp, kanske kommer till användning nu
48. Hund eller katt?
Kisse
49. Flirtar du mycket?
Nej
50. Kan du byta olja på bilen?
Byta?! Hm, kolla nivån och fylla på. Gills det?
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Jaa... så onödigt... blä. Dyrt.
52. Vilken var den senaste boken du läste?
Någon av Viveca Lärns böcker om Saltön
53. Den bästa bok du läst?
Alla Marie Jungstedts och Camilla Läckbergs böcker
54. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej
55. Dansar du i bilen?
Nä!?
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Lugna favoriter
57.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Minns inte
58. När var du i kyrkan senast?
I vintras, domkyrkan i Linköping
59. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Magdalena Levicsek
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
1 vecka


Snodde frågorna från Linas blogg; http://oliviamalma.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0