Bara lite allmänt svammel

Igår så vaknade jag på bästa tänkbara sätt. Frukost på sängen!! Det är man inte bortskämd med. Var på RC och shoppade världens godaste chokladpraliner, dom med kardemumma är godast om ni skulle prova. Kvällen spenderade vi hos "grannarna". Mycket trevligt. Lånade lite mer bebis. 

Nu har jag, syrran och Ida precis kommit hem från skogen. Vi har varit och letat orienteringskontroller. Jag kände mig inte direkt som någon smidig ekorre som skuttade omkring där i skogen, men skönt att vara ute och röra på sig. Ida måste ha någon inbygd kompass eller något, är lite avundsjuk på henne. 

Planerna för eftermiddagen blir att ta min bil och styra hemåt, hoppas på lika lite trafik som på hitvägen. Men det märks. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0