Arg som ett bi

En riktig ilska bor i mig idag. Åh, vet inte riktigt vart jag ska göra av den. Ut och sprigna kanske...!? Nyss hemkommen från träffen. Många tankar och känslor som väcks när man är där. Både på gott och ont. Det går inte att tränga bort all smärta, men jag kunde önska att den kunde flytta lite på sig.

Arg för att vara själv. Arg för att inget blev som det var tänkt. Arg för att det var inte under dom här förutsättningarna som jag ville ha barn. Arg för att inte få dela det här med ngn.

Är man 2 som skaffar barn ska man också vara 2 som tar det fulla ansvaret hela vägen från start till mål. 2 som hjälps åt med allt. Det är inte meningen att vara själv!! F*n, ni anar inte vad jag kokar för tillfället. Men sagt det förut och säger det igen. Lättare att vara arg än ledsen.

Jag vill också ha någon som masserar mina krampande vader, någon som bär upp mina tunga matkassar, någon som finns för mig och bebisen. Hur kan man göra såhär mot någon!?

Mina vänner och familj, Ni vet vad Ni betyder för mig. Det här är ngt helt annat.
I morgon är en annan dag, en annan dag med nya möjligheter och andra känslor. Punkt.

Kommentarer
Postat av: syrran

kram

2009-05-06 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0