Amningsföreläsning

Det har jag och Emma varit på idag. Många magar samlade i samma rum. Såg lite kul ut, kö till toaletten i pausen. =) Helt ok info, en del nytt och en del påminnelser. Ett bra (skrämmande) uttryck var att amning är ett heltidsjobb gånger 2. Jaha?! Hur ska man då hinna med allt det andra? Även här svider det i hjärtat, det är ju så självklart att det finns en pappa närvarande. "Lämna barnet till pappan när han kommer hem". Jo, tjena det är ingen som kommer hem... mutter mutter. Hon drog en hel del andra pappaskämt också. Jag retar mig säkert på dom just för att det är som det är, jag letar säkert efter det eftersom jag har dom "ögonen" och "öronen" på mig för tillfället. Undrar om ngn förstår vad jag svamlar om för tillfället...?! Äh, strunt samma. Efter det blev det ett besök på gyllene måsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0