1 månad kvar...

Idag är det bara 1 mån kvar till BF. Känns konstigt men väldigt spännande. Samtidigt som att det egentligen kan hända när som...

Du är på dag 249 av 280. (88,9%).
Du har 31 dagar kvar till beräknad förlossning.

Idag har jag följt med Jennie och Joar och hälsat på en gammal klasskompis och hennes två söta barn. Riktigt trevligt, har haft en bra dag. Insåg att när vi närmade oss så hamnade vi i pappas gamla hemtrakter. Där han bodde som liten, mitt ute i skogen enligt mig...

Ska till kuratorn och till barnmorskan i morgon. Bra att det råkade bli på samma dag så slipper jag åka dit massor med gånger. Har funderat en del. Känns som jag fokuserat så långt fram hela tiden. Rädd för att glömma bort här och nu. Rädd för att se för mycket framåt och missa massor längs vägen. Å andra sidan har ju den fokuseringen gjort att jag orkar. Så kanske inte helt fel iaf!?

Packade upp bilbarnstolen igår. Tänkte läsa på lite. Hej och hå, visst att det finns en bruksanvisning på svenska men kan dom skriva så man förstår också. Tänkte ge den en chans till, när tålamodet är bra påfyllt. Om det inte känns bra i alla fall så tänker jag svänga förbi Babyproffsen och be dom visa. (Vilket var det sista hon sa att jag skulle göra om något kändes oklart.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0