"Sen är det lördag, och då får man äta godis!"


Det här är nog första helgen som jag inte har bokat upp mig från morgon till kväll. Känns lite läskigt måste jag säga, men det visar sig vartefter dagen går att det löser sig iaf. Har varit och klippt mig på förmiddagen. (Lite segt att gå upp, men vad gör det... hihi) "På håret" hade 15 årsjubileum, massor med folk. Är jättenöjd med min klippning och färgning. Kan varmt rekomendera min frissa Anna, hon är bäst. Bokade en ny tid till mån 25:e maj. Hoppas krumelur inte har hunnit titta ut...

Igår hade jag massor med sammandragningar, vilken känsla. Det är verkligen något som man aldrig upplevt förut och det går liksom inte att jämföra med ngt. Idag har jag bara kännt ngn.


Ang. rubriken så är det citat från "mina" söta barn på jobbet. Varje dag när vi pratar om vilken veckodag det är så kommer den kommentaren upp. Är glad att vara på jobbet igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0