Kallt...

Gick upp tidigt i morse, halv 6, det är inte min grej. (Undrar hur det blir sedan...) Camilla hade du ens gått och lagt dig? =) Var nog för trött för att inse hur kallt det var i lägenheten. När jag väl kikade på termometern i fönstret visade den -13.4 grader ute och 13,2 grader INNE.


Orkar inte bråka om innetemperaturen med ordförande utan väntar in våren. Ni vet ju att jag inte är den som fryser så lätt. Var så förutseende att jag packade med mig tändare och fyllde en plastpåse med riktigt varmt vatten och begav mig ut till bilen. Påsen med vatten gjorde susen, en minut senare satt jag i bilen och den hoppade igång direkt. Yes!

Nu ska jag bege mig mot "stan" och kuratorn för att sedan styra färden mot Norsholm. Mors!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hehe, jag tro det eller ej, men då sussade jag gott :) Men jag sov ytterligare fem timmar efter det ;) Norsholm? Vad ska du göra där? Där finns det god skinka! Kram kram

2009-03-25 @ 17:21:24
URL: http://hypotenusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0