I´t must have been love… (iaf från min sida)

Den enda anledningen till detta inlägg är för jag vill att sanningen ska fram. Ibland kan det ju vara lite si och så med det, med tanke på vart man bor… Ni ”härifrån” förstår säkert vad jag menar. Samtidigt kanske min historia kan göra att fler faktiskt orkar gå igenom det jag tvingas till att göra nu.

 

Jag är sårad, ledsen, knäckt, bedragen och jag känner mig såå lurad. Smärtan som bor inom mig kan inte med ord beskrivas. Jag har aldrig upplevt ngt sådant i hela mitt liv

 

*Jag är gravid (igen, och allt ser bra ut den här gången)
*Han var otrogen mot mig (jag gravid i v. 17)
*Utkastad av mig
*Nu har han bestämt sig för att ta ut skilsmässa efter 9 års förhållande
*Han lämnar mig för någon annan (jag gravid i v. 28)

 

Kan också tillägga att det finns fler punkter och omständigheter som jag bra gärna skulle vilja nämna här men… de frågorna hänvisar jag vidare.

 

Kämpar nu ensam vidare med min mage och graviditet. Försöker att rikta min ork, styrka och hopp mot den 12/6 när Krumelur beräknas titta ut.

 

Good bye my lover, good bye my friend… Jag har aldrig blivit så sårad och knäckt i hela mitt liv. När man behöver någon som mest, när man litar på någon som mest.  Fy f*n för dig och hur du har behandlat mig.

 

PUNKT.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Stark som få, jag är imponerad av din styrka. När du vill, vad du vill, bara ett samtal bort! Stor Kram!!

2009-03-17 @ 22:10:28
URL: http://jenninii.blogg.se/
Postat av: Lina

Du har alltid varit en av de starkaste personer jag känner. Det låter jävligt svinjobbigt och orättvist alltihopa... :( Kämpa på! Förhoppningsvis blir smärtan lindrigare med tiden. Jag är din vän, jag är på din sida. (Vet att det kan vara skönt att höra sådana självklarheter när det känns som världen går emot den). Heja dig! Om du vill och orkar så träffas jag gärna någon dag. Det behöver inte bli snart, det kan bli framöver, vad som känns bra. Hur som helst, du har mitt stöd! Stor kram!

2009-03-18 @ 20:03:07
URL: http://oliviamalma.blogspot.com
Postat av: Hanna

Du känner inte mig men ville bara ge en stor kram till dig,sinnesjukt vad du fått gå genom! KÄMPA på!!!

2009-05-04 @ 13:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0