God morgon!

Dags för ett tidigt inlägg. Sitter och äter frukost. Ska hämta kära syster yster från tåget ikväll. =) Bytte därför till mig stängningspasset på jobbet så kan jag åka direkt därifrån.

Det verkar som om Krumelur och jag har samma dygnsrytm iaf. Sover/inaktiv hela dagen och sen vid åttatiden händer det grejer. Ganska likt mig. Städade färdigt igår kväll vid 11. Insåg dock att dra fram dammsugarna kanske inte riktigt var det grannarna skulle uppskatta som mest. Men kl. 9 nu på morgonen borde väl vara ok... hoppas det.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas ni får en mysig helg tillsammans =) Kramis

2009-03-20 @ 10:20:00
URL: http://jenninii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hälsa syster yster och se till att njuta ordentligt av varandras sällskap! Krama

2009-03-20 @ 18:42:15
Postat av: Camilla

Det förra var alltså från mig :)

2009-03-20 @ 18:43:20
URL: http://hypotenusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0