En kall promenad

Kände att mina ljumskar tillät det idag, första ggr på länge som det faktiskt var skönt att gå. Ska dock påpekas att promenaden bara sträckte sig till mina underbara föräldrar och sen hem igen. Men iaf.

Fick också med mig världens godaste skorpor hem. Tack farmor!! Du vet hur mycket jag gillar dom.


En liten tanke är ändå vart våren tog vägen. Jennie, vi satt ju för sjutton och värmde oss i solen på en bänk och käka glass i förra veckan. I morse fick jag inte ens upp bilen för att låsen hade frusit. Kanske inte så smart att tvätta bilen och sedan inte ha i ngn låsolja... men men. Får se hur det går i morgon bitti. Har fortfarande inte haft i låsolja... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0