Direkt kopierat från Camillas blogg

30 mars 1998 - 30 mars 2009

För exakt 11 år sen träffades två flickor på 13 respektive 14 år för första gången. De parades antagligen ihop för att systern till den ena flickan (som för övrigt var den andra flickans lärare) trodde att de skulle trivas bra tillsammans. Det gjorde de och idag är flickorna, som inte längre är flickor utan vuxna kvinnor (?!), bästa vänner. Under de 11 år som de känt varandra har de upplevt mycket och det som varit mest bestående i deras liv under den tiden har varit deras vänskap till varandra.


Camilla, min vän. Det finns inte ord för vad jag känner för dig. Du har verkligen alltid funnits för mig och det du har gjort för mig nu är helt obeskrivligt. Hoppas du förstår det, att du känner det. Att veta att vår saga är sann, att veta att vi har varandra gör mig så glad. Du får mig att må bra, du får mig att tänka klart. Jag beundrar dig och din styrka!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken otroligt fin bild på er =)

2009-03-30 @ 23:01:01
URL: http://jenninii.blogg.se/
Postat av: systern...

:-) Kram till er båda - fantastiska vänner i vått och torrt!

2009-03-31 @ 01:10:26
Postat av: Camilla

Love you!

2009-03-31 @ 13:37:00
URL: http://hypotenusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0