Hembesök av BVC

Vilken värld man lever i... Är Libero eller Pampers bäst? När åt hon senast och från vilken sida? Hur länge har hon sovit nu? Andas hon? Så ser vardagen ut för tillfället och jag gillar den. =) Vi lever här bland bajsblöjor, bebiskräk och massor massor av mys. Hon är verkligen värt ALLT.

Idag kom BVC-sköterska Birgitta på hembesök. Samma Birgitta som besökte mig och mina föräldrar för lite drygt 25 år sedan. Kändes riktigt bra. Gillar henne. Alicia vägdes också och har nu gått upp de gram hon tappade efter förlossningen. Nya vikten är 3630 g. Känns skönt. Ett "bevis" på att amningen fungerar som den ska.

En kvällspromenad är redan inbokad. Börjar kännas allt bättre att röra på sig och mina ben och fötter börjar få sin normala form igen. Magen blir satsning beach 2010. Haha. Men det känns i kroppen och ryggen att 10 kg redan är borta. Undrar hur mycket vatten jag hade samlat på mig egentligen...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh Lina! Så fina bilder på er! Du verkligen lyser! :) Stor kram från oss till er båda!

2009-06-17 @ 21:57:37
URL: http://jenninii.blogg.se/
Postat av: Jennie

Har tillgång till vanlig dator idag, var tvungen o kolla dina bilder igen, det blir lite bättre kvalité! Gu så fina =) Ser verkligen fram emot att få träffa lillan! Saknar dig med såklart ;p Kram på er!

2009-06-18 @ 11:01:42
URL: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0