Trött tjej

Varför ska barn kämpa mot sömnen in i det längsta?! Liten tjej somnadet nyss i mitt knä med nappen i munnen. Sötnos. Skönt ändå att det inte blev lika sent som igår... 00.30 är lite för sent... =) Men inte så konstigt eftersom hon sov hela dagen. Vi har inga direkta rutiner än så det är bara att gilla läget och hänga med.

Idag har Alicia och jag letat BAMSE-kläder, utan vidare resultat. Börjar fundera på om det ens kommer BAMSE-kläder till dom minsta... Vilket problem jag har. =) Vi har varit och hälsat på Emma och sedan åkte vi till Ann-Sofie och åt god blåbärspaj på altanen. Sommarkänsla! Kvällsrundan blev av, med Jennie och Joar. Det går så mycket fortare med sällskap.

Känns så fantastiskt att ni finns där mina vänner och familj. Ni får mig på fötter när jag faller!! Mitt skyddsnät. Är såå glad och såå tacksam, hoppas ni märker och att ni förstår det.






Kommentarer
Postat av: Camilla

Hon är ju så söt! Vill vara hos er! Kramar

2009-07-13 @ 23:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0