Tjejkväll!

Igår så blev det grillning i regnet. Det var ju inte speciellt kallt ute och det var ju tak där vi satt och åt. Amanda och jag delade på en flaska vin. Haha. Med tanke på att hon körde och att jag ammar så kan ni ju gissa hur mkt alkohol det var i den flaskan. =) Hade inte provat det alkoholfria vinet tidigare. Helt okej, känns som jag inte vet ngt annat. Vi konstaterade ganska snart att ingen av oss är den som "brukar" sköta grillen. Känns som vi var bättre på att sitta och snacka... Men köttbitarna blev bara lite mörkare på ena sidan... Vi spelade lite spel också, tur för min del att vi var indelade i lag. Jag hade nog inte kommit så långt enbart på att veta hur Argentinas flagga ser ut . (Endast för att jag kopplade ihop fotbollsdressens färger med flaggan). En riktigt trevlig kväll, kände mig riktigt glad. Tack mina vänner!!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för en super trevlig kväll =)

2009-07-24 @ 22:07:50
URL: http://jenninii.blogg.se/
Postat av: Tania

tjej kväll e alltid mysigt

2009-07-25 @ 22:34:08
URL: http://taniias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0