Jag borde inte sitta här...

...utan lägga huvudet på kudden och sova. Huvudet dunkar... tror det kommer från nacke och axlar. Ska nog bli duktigare på att använda kuddar som stöd vid amningen. Ikväll är första kvällen som jag känner mig helt slut. Skruttan har inte varit nöjd med något. Inte bära, inte ligga, inte äta, inte nappen. Precis nyss somnade hon. Har konstaterat två saker ikväll:
1. Det går att äta uppvärmda makaroner och köttbullar med sked på golvet samtidigt som man gungar en babysitter med andra handen.
2. Tvättstuga på kvällen är ingen bra idé, varken jag eller Alicia gillade det

I morgon är en ny dag med nya krafter. Jag och Alicia ska och hälsa på Anna, Alfons och Vilma. Sängen nästa... eller duschen först nu när jag tror hon somnat in. Har inte hunnit med den tidigare idag... Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0