Envisna gubbe

Åh... blev/blir smått galen på min kära far. Tror att han är 20 fortfarande. En ofärdig trappa och ett misstänkt ryggskott. Pappa, snälla. Lär dig be om hjälp innan jag blir galen!!!!!

Annars känns den här dagen som om det hade varit säkrast att stanna inne. Var på Mc Donalds och tappade hela brickan i golvet... Snacka om att ALLA tittade. *suck* Har också varit iväg en sväng med Jennie och Joar till Rejmyre glasbruk och kikat lite. På eftermiddagen tittade Julia och Emmeli förbi. Trevligt!!

(Vet att det blir många kort på min lilla tjej, men jag kan inte låta bli. Hon är mitt allt. Så ni som är uttråkade på bilder får väl blunda... haha.)

Dagens outfit. Klänning och tights.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååh, vad hon växer! Urgullig klänning! Hon har ju snyggare kläder och fler ombyten än både du och jag! :)

2009-07-17 @ 21:58:14
Postat av: Jennie

kolla in kanindressen till höger, kanske vore nåt för Alicia? ;P http://www.halloweenexpress.com/tom-arma-costumes-c-353.html

2009-07-18 @ 20:25:29
URL: http://jenninii.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh... så gulligt!! vill ha vill ha =)

2009-07-18 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0