En bra kväll, nöjd Alicia

Idag har vi haft en mysig dag, känns som jag bara blir tryggare och tryggare. Vi börjar nog känna varandra rätt bra. Farfar Tage var snäll och låna ut sin bil till oss idag. När jag satte mig i bilen insåg jag att det var alldeles för mörka moln på himlen för att jag skulle våga åka någonstans. Två promenader har det blivit idag. Men dom gills nog inte...?! =) Eller vad säger du Camilla? Jag är taggad, du vet hur du ska motivera mig!! Liten sötnos sover i sin säng nu, har fått många leenden idag. Såå häftig känsla. Hoppas jag lyckas fånga ett på bild snart.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, nädu, gårdagens promenader gills inte =) Nu ska jag äta vattenmelon, är beroende! Kram kram

2009-07-17 @ 19:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0