På besök i Sturefors!

Idag har Alicia och jag varit och hälsat på Jenny och Tobbe. I Skärblacka mötte vi upp Anna, Alfons och Wilma. Alla vi tre är riktigt förvånade över hur smidigt det gick att boka vårt julmys det här året. =) Vi behövde ju inte ändra tiden någon gång. Wiee! =) Mys och pyssel med barnen! Känns som vi borde komma dit och hjälpa till att julstäda... Hehe. En kall kvällspromenad med lite inslag av pulkaåkning för Alfons del. Finns det något härligare än att höra barn skratta?! Tack för en mysig kväll tjejor!

I morgon är det dags för babysim och jag hade visst dubbelbokat stackars Alicia... Totalt glömt bort babysimmet när vi bestämde att han skulle hämta henne. Men tur att det löste sig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv gumman!! Jag hoppas bara att jag får låna o pussa på din lilla tjej någon mer gång, hon var ju så himlans gosig! Men det var väl kanske inte så konstigt heller med en så go mamma som du. Puss på dig vännen o jag hoppas verkligen inte att det dröjer lika länge som sist tills vi ses igen.

2009-12-17 @ 19:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0