Idétorka...

Vi lever och mår rätt så bra iaf... =) Alicia är fortfarande lite förkyld, envisa baciller det där. Igår hade vi världens mysigaste fredagsmys och idag har det blivit lite julshopping... som alla andra!? Blä... gillar inte att behöva köa för att betala! =) Kallt som tusan är det oxå, även inne. Söta pappa kom över med ett sådant där extraelement. Det står och brummar ute i hallen. Lite varmare än 16-17 grader uppskattas!!! Nu ska jag plocka lite och sedan dags för Robinson. Jag är glad, riktigt glad! Nästan glömt bort hur det kan kännas... hihi. Ha en bra lördag allihopa!

Kommentarer
Postat av: syrran

Tjoho :-) och snart är det julafton! Längtar efter er!

2009-12-20 @ 00:35:14
URL: http://tincabeth.blogg.se/
Postat av: Nicka

Barbapappa eller mössen? Barpapappaamagneterna har jag gjort själv av cenitlera, och mössen köpte jag nog på Galerix tror jag.



Ha en bra dag : ) !

2009-12-20 @ 12:36:09
URL: http://virrpannatrollstoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0