Ett annorlunda sätt att vakna på...

I morse hade jag ställt klockan på 7... ifall vi skulle sova då. Jodå mkt riktigt så gjorde vi det... Varför är det så dom dagar man måste upp? Men dags för babysim så jag går gärna upp. Jag stängde av klockan snabbt som tusan för att Alicia inte skulle vakna och lade telefonen bredvid i sängen... Jag slumrade visst lite till... *harkel* Under tiden måste i alla fall skrutt vaknat och hittat telefonen. Jag vaknar med ett ryck och då hör jag någon som pratar i telefonen och jag ser Alicia ligga och tugga på den... Gha... jag blev klarvaken direkt och undrade till vilken stackare hon hade ringt... MEN det är den där rösten som säger att numret inte kan nås, ni vet?! Phu... sen kikade jag på "numret" hon knappat in... #1 och jag får väl va glad att det inte blev 112 eller nåt. Mitt lilla busfrö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0