Bloggen har visst jullov!

Alicia och jag har haft det hur mysigt som helst. Skrutt har blivit bortskämd med många fina paket och säger ett STORT tack till alla. Jag är glad att tomten fick plats med en rosa pulka i sin säck... =) Dagarna som varit har vi bara myst och jag känner mig gladare än på riktigt länge. Nu planeras det för nyårsfirande och jag lovar att det kommer bli precis så som jag vill ha det. Idag blir det nog lite shopping för vår del. Jag behöver jeans!!! Knappen lossnade åter igen, fast på ett helt annat ställe den här gången. Dom är tillbakalämnade och jag vill aldrig mer se dom!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jo en City cross, har du oxå en sån? Vilken skit vagn, tyckte den va helt perfekt när ja köpte den. Men nu verkar den bara rasa :/ Fin blogg du har, kul att du kommentera :)

2009-12-29 @ 18:36:55
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0