Mina första steg...

Var ute och gick själv idag, när jag kommit halvvägs var jag bara tvungen att prova om jag fortfarande kunde springa... =) Det gick! (Tur att ingen såg..) Känns ändå skönt att börja få tillbaks sin kropp på alla sätt och vis.

Nyss var Alicia och jag på babysimsinformation. Liten skrutt är dock för liten för att börja nästa vecka så vi satsar på att börja i slutet av oktober. Då kan även Alma följa med. Efter mötet våldgästade vi Martin och Martina. Alicia ser på friidrott med dom nu och jag passar på att betala räkningar och blogga lite.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh va bra att du fick tag på en dator! Kände mig jättedum som bara drog iväg, tänkte inte ens på att du kanske velat låna datorn =) Krama!

2009-08-16 @ 21:38:43
URL: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0