Jobbig kväll

Liten tjej sover nu iaf. Först bara övertrött, gick inte att lägga ner. Magknip... Somnade. Vaknade. Skrek. Bära runt. Somnade. Vaknade. Åt lite... somnade. Vaknade och kräktes. I min säng... Där någonstans blir man smått uppgiven. Efter en hel dag är det så lite som krävs. Visst att jag får hjälp, men med små bebisar händer inte allt på inbokade tider... Samla ihop sig och torka bort tårarna. Bita ihop. Ta hand om skrutt. Efter ett bad så var Alicia nöjd. Dunsade ner i soffan med plutt på magen. Efter en stund började ögonen att falla ihop, somnade bredvid mig på soffan. Struntar fullkomligt i att det inte var i sängen... Det gick iaf bra att flytta över henne till sin säng.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vore mer orolig för dig om varje dag var en dans på rosor. Lova att ringa när den som borde vara där för dig lyser med sin frånvaro. Kan jag bara så kommer jag! Varma kramar!

2009-08-28 @ 10:55:07
URL: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0