Fredag & Lördag

Igår kändes som en mycket bra dag. Trevlig dag med Alicia och en jättemysig fredagskväll hemma hos Martin och Martina. Tycker det är lite roligt att kissarna är så skeptiska till det som jag släpar med mig dit... =) Vi åt god mat och Ben & Jerry´s glass till efterätt. På TV:n blev det "Män som hatar kvinnor". (Jennie jag vill väldigt gärna se den en gång till. Du vet hur trög jag är när det gäller film...) En läskig och bra film på samma gång. Alicia somnade sött på soffan i vanlig tid med nappen i munnen. Bara att flytta över henne när jag kom hem. Dessutom hade vi sovmorgon i morse. Mmm.

Dagen har vi spenderat med mormor och morfar. Vi hamnade på Svintuna marknad. Mamma och jag gjorde ett roligt fynd i form av kulor som ska blötas upp i vatten. Kan sedan användas till dekoration, bild kommer senare om jag lyckas. När pappa var "barnvakt" till Alicia dukade jag och mamma i ordning till kräftfest.  (Alicia sov på soffan och pappa tittade på finnkampen...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0