Bara-vara-dag

Idag har varit en lugn dag. Jag har inte varit på topp. Kännt mig allmänt konstig och huvudvärk. Inte bra. Alicia och jag har därför inte gjort många knop idag. Behövs inte heller iofs. Räcker alldeles lagom med att bara mysa. Tänkte att jag i alla fall skulle masa mig iväg på en promenad. Kom bara till fotbollsplanen, ingen ork liksom. Satte oss på en bänk och tittade på matchen. Alicia orkade inte ens med första halvlek... somnade sött i vagnen. Hon sover nu men jag har bestämt mig för att bara strunta i alla måsten ikväll. Det får vara.

Alicia spanar in matchen!


Kommentarer
Postat av: Nicka

Sådana dagar är jätteviktiga, "bara vara dagar", de är dom bästa : )



Ha det fint!

2009-08-31 @ 09:17:12
URL: http://www.virrpannatrollstoft.blogg.sew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0