Ullared

Klockan stod på väckning kl. 04.00. Förstår inte varför det inte var några problem att gå upp då, när jag har det annars!? Min teori är iaf att det kankse beror liiite på vad man ska göra. Emma och jag satt i soffan kvällen innan och skrev på våra små listor. Kom fram vid 08.30 på lör. morgon. Ingen kö in, men som vanligt massa trängsel där inne. Varför tappar "alla" människor vett och etikett bara för att man kliver in genom dörrarna där. Man kan liksom be om ursäkt om man stöter till/kör över någons hälar även där inne. Även om det är trångt och att det händer fler gånger än i vanliga fall... Min åsikt!

Hittade massor till Krumelur, massor som jag faktiskt behövde. Köpte lite till mig själv oxå. Det roliga (jobbiga) med att vara där är känslan av att aldrig bli klar. Det kommer ju in nya saker hela tiden. Gick tillbaka 2 gånger för att se om en tröja jag provat kom in i min strl. Andra turen typ 2 timmar senare så fanns den ju där. Lycka! =)

Man blir rätt trött också, benen, ljumskarna, fötterna... Stödstrumpor kanske inte är en sådan dum idé trots allt.

Tack Tony för att du stod ut med oss en dag och tack för skjutsen. Bilresan hem var jobbigast va!? Haha.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Förstår om du måste ha varit helt slut i ben och kropp =)

2009-04-21 @ 07:25:25
URL: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0