Stockholm

Älskar den här staden. Konstaterade det idag. Jag har bara positiva minnen härifrån. Får alltid samma härliga känsla när jag åker in, kanske en känsla av frihet.  Så skönt att känna att det finns något som är "mitt", något som finns kvar. Något som inte har påverkats av allt som hänt. Det gör mig glad.

Vi gick upp rätt sent. Sedan ut på stan. Vi möttes av härliga ljumna vindar när vi klev utanför porten. Det slutade som vanligt för oss. Vi hamnade på Gina Tricot, provade massor med saker, köade och konstaterade att det var nog dags för lunch. Vart timmarna sedan tog vägen har jag ingen aning om, de går fort när man har roligt. Innan vi gick hem satte vi oss vid Nybroviken och bara njöt. 




Nu sitter alla tre framför var sin dator. Martin "jobbar", Camilla pluggar och jag själv bara surfar runt. Är inte avundsjuk på ngn utav dem. Vid närmare eftertankte är jag nog lite avundsjuk på Martin...
                                         

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0