Påskafton och lite uppdateringar

Det blev en hel del borrat i torsdags. Tack. Men med en snickare, en ingenjör och två inredare kan det ju inte bli annat än bra, visst!? Ett riktigt bra teamwork, undrar dock om jag var mest i vägen med min dammsugare... =) Det känns så otroligt skönt att få saker och ting på plats, på mitt sätt, i min lägenhet. Mitt sätt att kunna gå vidare med mitt liv.

Tyvärr så lämnade jag bort min särbo/hemmafru igår. Vilken lyx att faktiskt få komma hem och ngn har bäddat och lagat mat. Såå uppskattat och så länge sedan. Sådana saker kan jag sakna så det gör ont i hela mig. Ngn att dela vardagen med. Camilla vi ses snart igen! Kvällen spenderades med att lägga upp gardiner med Martina. Tur att det finns personer med bättre tålamod än mig iaf. Värsta lyxmåltiden lyckades vi (eller Martina...) få till också. Daimglass special var inte så dumt det heller.

Om ngn skulle fråga mig nu om det var ngt speciellt jag är sugen på så skulle jag tveklöst svara glass. Jag bidrar nog alldeles för mkt till Svärtinge Livs glassförsäljning för tillfället.

Tog en promenad till mamma och pappa i förmiddags, shit vad jag går långsamt... tog ju hundra år att komma dit. =) Lite förberedelser inför påskmaten och sedan kom farmor. Eftermiddagen spenderades ute på altanen, i solen.

Var och knackade på hos Jennie idag. Så komiskt att komma in i lägenheten och alla lukter som bara slog emot. Kände igen dom ganska såväl. Vill bara säga till dig vännen att det "vänder" snart och då går allt lättare. Att bygga upp och måla är bra mkt roligare än att skrapa äcklig gammal tapet från garderobsdörrar.

Nu ska jag förebereda mig inför morgondagen. Besök i Sigtuna hos syster med familj. Vi ska också fira världens bästa 9-åring som fyllde i torsdags.

                                                      Ida & Jag 2006



                                 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0