Måndag

Kom inte så långt igår kväll med min städning. Ambitionerna var större än orken, det blev soffan och sanningens ögonblick. Att man vill ställa upp i ett sådant program!? När jag satt där i soffan och tittade på mina klubbor till fötter så tänkte jag att det är  tur att foppa-toffel-säsongen ändå är i antågande. (Än så länge passar dom) Skulle vilja ha ett par riktiga, svarta. Vill ha vill ha.

Idag har jag fortsatt med min städning. Är ändå inte riktigt nöjd med sovrummet. Har monterat ihop bebissäng idag, kunde inte låta bli. =) Men, hur jag än vrider och vänder på sängarna känns det inte bra. Tur att jag har ett tag kvar på mig iaf.

Imorgon är det jag som ska öppna på jobbet, vilket betyder mkt tidig väckning. Hua. Ska gå lite tidigare också. Dags för första föräldragruppsträffen. En speciell föräldragrupp för ensamstående. Känns skönt att slippa gå till den vanliga och behöva se alla andra. Min barnmorska och kurator är toppen.

Kom på att jag inte berättat om beslutet från försäkringskassan, jag har blivit beviljad havandeskapspenning. =) Efter lite övervägande och räknande hit och dit beslutade jag mig för att ta en vecka med HP och sedan ansöka om semester. Så om det blir som jag tänkt är det tre veckor kvar att jobba.

Här kommer några härliga vårbilder från Sigtuna också:


Cykeltjejer

                                   
                               Blåsippor            Pappa & Mamma         Grillmästaren


Födelsedagsbarnet


                                                   Sötnosar, gillar er!

Kommentarer
Postat av: syrran

Mmm, det var härligt vårigt när ni var här. Vi har börjat med Annis rum nu. Hela huset är kaos - hu! Frukost och sedan ska vi slipa spackel!

2009-04-14 @ 08:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0