Ledsen och irriterad

Dagens planer har väl gått sådär. Har tagit reda på att det är bara Söderbergs i nrkp. som kan koppla bort airbagen. Får väl ringa och höra med dom om prisuppgifter. Hämtade körkortet sedan, "tanten" bakom luckan muttrar då ngt om att jag skulle ha med mig ett personbevis eller vigselintyg om det nu var så att jag hade gift mig. "Nä, tvärtom" väser jag tillbaka. Fick iaf mitt körkort. Skulle kört med Emmas kommentar istället, men lite för grov för att skriva här. Visst inte "tantens" fel men jag i fel känsloläge så är det inte kul... Bölade i bilen en stund och körde sen hem, först ledsen och känslan av att ha blivit lurad tog fart. Övergick senare i ilska. Min lilla plutt i magen gör sig påmind och då kan man inte låta bli att le. Det är en härlig känsla.

Städa/packa vidare... Se om jag kan hålla mig vaken lite längre än till nio idag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Se till att somna tidigt så att du är utsövd när du kommer hit! :) Helgen kommer bli toppen! Ses snart min vän! Kramar

2009-04-23 @ 20:15:31
URL: http://hypotenusa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Inga köer, hann nog igenom innan det brakade loss =) mötes av köer norr ifrån sen. Hur gick det för dig då? Du irrade inte vilse hoppas jag? =)

2009-04-25 @ 22:19:02
URL: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0