Först upp och sedan ner

Åh, blir lite smått galen snart. Varför varför kan inget gå som jag vill? Vad gör jag för fel? Det var uppåt bra mkt längre den här gången iaf... Känner mig som ett stort misslyckat offer. Varför varför? Jag har inte valt den här situationen. Känner mig starkare på en viss punkt iaf. Stor skillnad. Idag handlar det mer just om att vara ensam... Jag vill inte. Huvudvärk i antågande... Jag vill hitta mig själv igen. Glada, busiga, påhittiga Lina som älskar att göra saker. Känns långt borta idag. Tårarna rinner ner för min kinder... Sagt det förut och säger det igen, så arg för att man kan göra såhär mot ngn och bara leva sitt liv någon annanstans. J*vla skitdag!! Jag är så blåst naiv och korkad...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Inte alls! Du är världens bästa! Ser fram emot att komma och hälsa på dig!! Kramar

2009-04-06 @ 20:13:58
URL: http://hypotenusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0