Blandat innehåll med blandade känslor

Tänkte börja med att påstå att vårvädret är helt fantastiskt. Varit ute nästan hela dagen. Jag har världens bästa jobb på alla sätt och vis. Ett barns syn på tillvaron kan inte vara bättre för tillfället. "Lina, vi leker att du är drottning och att vi gör allt för dig." (Samtidigt som min o´boy bestående av vatten och sand blandas ihop) Dom är bara för härliga.

Det känns som om magen växt till det dubbla på bara några dagar. För första gången i mitt liv så är det faktiskt sant när jag säger; Jag har inga kläder... Det tar inte så lång tid att välja på morgonen iaf. Var hos mamma och pappa en snabbis ikväll. Lånade en jacka av min käre far, bra att ha på jobbet och än så länge går den att knäppa. Vill inte lägga pengar på sånt för tillfället.

Har träffat många snälla människor idag. Människor som gjort undantag, människor som gjort mig så glad och tacksam. Fick en babysitter av en förälder idag, jag menar varför vill man ge bort ngt?! Så himla omtänksamt, köpte en liten blomma idag som tack.

Jag var och handlade också, fel affär. Känner mig inte bekväm, vill inte möta blickar vill inte träffa ngn. Även om jag inte borde känna så, så gör jag det...

Har tömt passaten på mina saker ikväll. Blandade känslor. Gillar den, "min" bil, jag hittade den, mitt färgval, resan när vi skulle hämta den, anledningen till att vi köpte den, samtidigt som en del av mig skriker bara bort, bort, bort!

I morgon är det fredag och min tur med fredagsfika på jobbet. Alla är så snälla och påminner varandra om det. Vårt fika på fredagar är heligt! Det är enda gången på hela veckan som vi går iväg några i taget och fikar. Sådant som andra gör som självklara saker på sitt jobb.

Nu är det nog läge att sova... klockan bara rusar iväg. Känns som det kvittar. =)


Kommentarer
Postat av: syrran

Hoppas att du hade en bra fredag! Härligt att magen växer! Kram till dig och krumelur!

2009-04-03 @ 19:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0