Loka, istället för cola

Har faktiskt bara druckit 2 små coca cola sen 1 okt. Tror knappt själv att det är sant. Loka har blivit min ersättare för tillfället. (Vet att vi har bra vatten i kranen etc.) Men just nu är det Loka som gäller. Tänkte rangordna favoriterna.

                                                                              
1. FLÄDER/CITRON                   2. HALLON/GRAPE                          3. SMULTRON/CITRON

                                                                              
4. PÄRON                                  5.  JORDGUBB/GUAVA                6. NATURELL

                                                                              
7. CITRON                               8.  VILDÄPPLE                                9. APELSIN/HAVTORN

Kommentarer
Postat av: Jennie

mmmmums... nu blev jag sugen.

2008-10-11 @ 09:39:32
URL: http://jenninii.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha, garanterat! nää, kändes som lite ironi sådär, även om bara jag förstod det, o du då =)

2008-10-16 @ 19:17:56
URL: http://jenninii.blogg.se/
Postat av: nae

jag säger bara ramlösa granatäpple...

2009-01-30 @ 10:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0